مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:202023-01-16اجتماعي

دلیل مهار سرعت و ثبت تخلف در مسیر منتهی به میدان گیل رشت چیست؟


پلیس راهور گیلان می گوید مسیر منتهی به میدان گیل رشت در محدوده شهری بوده و سرعت مجاز در این محدوده نیز بنابر قانون طی روز و شب به ترتیب 60 و 50 است در حالیکه که دوربین ها در این مسیر زمانی تخلف را ثبت می کنند که سرعت خودروها از 81 کیلومتر بر ساعت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده - برخی از محورها و جاده ها در بعضی مناطق جز نقاط پرتردد هستند؛ محورهایی که باید برای حفظ جان مردم و ارتقای ایمنی، نظارت های مستمر و هوشمندانه بر آن ها اعمال شود.

  پلیس طی سال های اخیر به جای گماشتن مأمور در جای جای نقاط جاده ای امروزه با هوشمندسازی تلاش کرده تا در راستای حفظ و ارتقای ایمنی راه ها، جان و مال مردم اقداماتی را انجام دهد که نصب دوربین های ثبت تخلفات از نمونه های آن است.

شهر رشت جز معدود مراکز در استان ها بود که طی سال های اخیر از حداقل دوربین های ثبت تخلفات برخوردار بود اما امروزه این دوربین ها در اغلب نقاط و معابر شهری نصب هستند و بر ترافیک نظارت می کند.

  یکی از مناطقی که در ماه های اخیر محل مناقشه و پربحث برانگیز در محافل و گعده ها بوده، نصب دوربین ثبت تخلف در محورهای ورودی به شهر رشت ازجمله جاده تهران است.

  رانندگان که به نظر می رسد اغلب از جریمه شدگان در محور مذکور هستند، مدعی اند پلیس برای ثبت تخلف و اعمال قانون در طول مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل مهار سرعت و ثبت تخلف در مسیر منتهی به میدان گیل رشت چیست؟

دلیل مهار سرعت و ثبت تخلف در مسیر منتهی به میدان گیل رشت چیست؟