مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:152023-01-16اجتماعي

شهرکرد سردترین شهر کشور گزارش شد


شهرکرد_مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرکرد با 12 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین مرکز استان های کشور به ثبت رسید.

- مهران چراغ پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در ادامه روزهای سردی که در سطح چهارمحال و بختیاری با آن روبرو بودیم، با اینکه دما چند درجه ای افزایش داشت، اما شهروندان این استان دمای زیر صفر درجه را تجربه می کنند.

وی افزود: شهرستان بن با 15 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهرستان چهارمحال و بختیاری بود، در همین مدت شهرکرد نیز با 12 درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین مرکز استان های کشور به ثبت رسید.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طی روز گذشته برای برخی نقاط استان بارش های برف را شاهد بودیم، بیشترین میزان این بارندگی ها برای مالخلیفه با 10 میلی متر، لردگان 7 میلی متر و کوهرنگ 6 میلی متر بود که 5 سانتی متر ارتفاع برف جدید در این شهرستان است، در حال حاضر ارتفاع برف در ایستگاه کوهرنگ به 100 سانتی متر رسیده است.

چراغ پور عنوان کرد: پیش بینی می شود امروز بارش های پراکنده ایی در ارتفاعات به وقوع بپیوندد و بیشتر افزایش ابر انتظار می رود.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود یک سامانه بارشی که کمی تضعیف شده است از صبح روز سه شنبه تا اواخر وقت در سطح چهارمحال و بختیاری فعال باشد، فعالیت این سامانه عمداً ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرکرد سردترین شهر کشور گزارش شد

شهرکرد سردترین شهر کشور گزارش شد