مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:102023-01-16بين الملل

همگرایی در دیدگاه انصارالله و ائتلاف عربی؛ ماحصل سفر هیئت عمانی به صنعا


هیئت عمان در سفرش به صنعا که روز یکشنبه به پایان رسید به همگرایی دیدگاه های «انصارالله» و «ائتلاف عربی» به رهبری عربستان سعودی در چارچوب تلاش ها برای حل جنگ یمن دست یافت.

- همگرایی در دیدگاه انصارالله و ائتلاف عربی؛ ماحصل سفر هیئت عمانی به صنعا هیئت عمان در سفرش به صنعا که روز یکشنبه به پایان رسید به همگرایی دیدگاه های انصارالله و ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی در چارچوب تلاش ها برای حل جنگ یمن دست یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، یک منبع نزدیک به انصارالله یمن اعلام کرد، هیئت عمانی روز یکشنبه به این سفر خود پایان داد و طی آن توانست نقاط مورد اختلاف در پرونده انسانی که مانع هرگونه پیشرفتی از جمله تمدید آتش بس سازمان ملل در یمن بود، حل و فصل کند.

این منبع گفت، مذاکرات مسقط که در هفته های اخیر شتاب پیدا کرده بود، به توقف حملات به بنادر نفتی، از سرگیری صادرات محموله های نفت خام توسط دولت مستعفی یمن شد که از اکتبر گذشته به حالت تعلیق درآمده بود تا درآمدهای حاصل از آن صرف پرداخت حقوق کارمندان شود.

وی افزود، هیئت عمانی در این سفر روی محدودیت هایی که ائتلاف عربی بر بنادر حدیده و فرودگاه بین المللی صنعا اعمال کرده، متمرکز شد چرا که انصارالله خواهان رفع کامل این محدودیت هاست و عربستان با آن موافق نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگرایی در دیدگاه انصارالله و ائتلاف عربی؛ ماحصل سفر هیئت عمانی به صنعا

همگرایی در دیدگاه انصارالله و ائتلاف عربی؛ ماحصل سفر هیئت عمانی به صنعا