مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:002023-01-16سياسي

قرارگاه 17 ربیع تلاش دارد تا مشکلات عشایر را رفع کند


قرارگاه 17 ربیع گلستان به حوزه مشکلات عشایر گلستان ورود کرده و تلاش دارد تا مشکلات این قشر مومن و مظلوم را برطرف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس علی ملک شاهکوهی ظهر امروز در نخستین همایش شبانان و گله داران عشایر و گرامیداشت شهدای عشایر گلستان در باشگاه فرهنگیان اظهار کرد: زمانی که سپاه استان به مشکلات حوزه عشایر واقف شد با قرارگاه 17 ربیع وارد عرصه شد و تلاش کرد تا مشکلات این حوزه را رسیدگی و برطرف نماید.

وی تصریح کرد: متاسفانه در توزیع سرانه سوخت و ارد عشایر ناهماهنگی هایی ایجاد شده بود که با ورود سپاه، دستگاه های اجرایی مرتبط و قرارگاه ربیع توانستیم این مسائل را ساماندهی کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بخشی از عشایر استان گلستان از خراسان شمالی و رضوی هستند جلسات متعددی با حضور مسئولان مرتبط استان های فوق برگزار شد و مسائل و مشکلات حوزه عشایر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مشکل تامین نهاده های دامی با قیمت مناسب بقدری برای عشایر گلستان بحرانی شده بود که در یک مقطع زمانی، انها حاضر بودند دام های مولد خود را بفروش برسانند.

ملک شاهکوهی گفت: عشایر مایه خیر و برکت نظام جمهوری اسلامی بوده و مردمان سالم، مومن، قانع، باایمان و مرزبانان واقعی کشور هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه 17 ربیع تلاش دارد تا مشکلات عشایر را رفع کند

قرارگاه 17 ربیع تلاش دارد تا مشکلات عشایر را رفع کند