مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 10:002023-01-16ورزشي

ستاره ای درخشان از روستای دهبنه


شهید سید باقر حسینی متولد روستای دهبنه شهرستان لاهیجان در حمله ضد انقلاب به پاسگاهی در شهرستان خرم آباد بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، شهید سید باقر حسینی در ششم مرداد ماه سال 1322 در روستای دهبنه از توابع شهرستان لاهیجان در خانواده ای مومن و مذهبی دیده به جهان گشود.

سید باقر تحصیلات ابتدایی خود را در شهرستان لنگرود٬ سپری کرد و در دوران تحصیل ضمن ممتاز بودن در درس، سعی می کرد به مسائل دینی و مذهبی نیز بپردازد.

 او به ورزش علاقه ی فراوانی داشت و در رشته ورزشی کشتی نیز در شهرستان صاحب مقام بود و در دوران دبیرستان علاوه بر اینکه به تحصیل و ورزش مشغول بود در کنار خانواده به کار کشاورزی نیز می پرداخت.

آقا سید پس از اخذ مدرک دیپلم با شرکت در امتحانات ورودی در رشته مهندسی دانشگاه ملی تهران پذیرفته شد که به دلیل مخارج ثبت نام و سنگین بودن هزینه از تحصیلات منصرف و پس از مدتی در امتحانات ورودی دانشکده افسری شرکت و توانست با موفقیت وارد این دانشگاه شود.

وی در دوران تحصیلات مقطع دانشجویی بنا به سنت پیامبر اکرم (ص) تصمیم به تشکیل خانواده گرفت و خداوند متعال نیز در این زندگی مشترک او را صاحب سه فرزند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاره ای درخشان از روستای دهبنه

ستاره ای درخشان از روستای دهبنه