مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:552023-01-16پزشكي

بیمارستان قدس قزوین برای کودکان مبتلا به سرطان مجهز شد


مدیرعامل مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان استان قزوین گفت: بازسازی و تجهیز بخش آنکولوژی بیمارستان قدس به همت خیرین استان و توسط مؤسسه مکس در 2 فاز با 20 تخت و اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال صورت گرفت.

- علیرضا نوروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: سرطان یکی از بیماری هایی است که زمان بهبودی آن طولانی مدت است، به این معنا که بین 6 ماه تا چهار سال زمان لازم است تا بیمار به بهبودی برسد و دوره درمان را طی کند.

وی ادامه داد: بزرگ سالان پس از دریافت دارو در بیمارستان، دوران نقاهت خود را در منزل بستری می شوند، اما اغلب کودکان پس از دریافت داروهای شیمی درمانی در بیمارستان بستری می شوند.

مدیرعامل مؤسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلابه سرطان استان قزوین عنوان کرد: متأسفانه فضای بیمارستان قدس فضای مناسبی برای کودکان سرطانی نبود، مطالبه خانواده های این کودکان بود که فضای بیمارستان بهینه شود و ما تلاش کردیم تجهیز و بازسازی بخش آنکولوژی در بیمارستان قدس را در 2 فاز انجام دهیم.

وی بیان کرد: پیش ازاین، بخش مربوط به بیماران هموفیلی و تالاسمی بزرگ سال با کودکان مبتلابه سرطان ادغام بود اما خوشبختانه با یاری مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، بیماران تالاسمی و هموفیلی از این بخش جدا شدند و ساختمان دیگری برای آنان تجهیز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان قدس قزوین برای کودکان مبتلا به سرطان مجهز شد

بیمارستان قدس قزوین برای کودکان مبتلا به سرطان مجهز شد