مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:552023-01-16اجتماعي

تحویل 8 هزار والور نفتی به ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از تحویل 8000 والور نفتی از سوی این جمعیت به ستاد مدیریت بحران استان برای کمک به حل بحران قطع گاز در شهرستان تربت جام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن ذاکریان اظهار کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده بر اثر برودت هوا و افت فشار و یا قطع گاز در برخی مناطق استان و همچنین شهرستان های مرزی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خواستار کمک و مداخله هلال احمر برای حل مشکل به وجود آمده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: پس از موافقت رییس جمعیت هلال احمر با این درخواست، تعداد 8 هزار والور نفتی از انبار امدادی هلال احمر به ستاد مدیریت بحران استان و فرمانداری شهرستان تربت جام تحویل شد.

وی افزود: توزیع این والورها از سوی فرمانداری تربت جام آغاز شده و تا حل مشکل مردم ادامه دارد.

ذاکریان بیان کرد: جمعیت هلال احمر با امکانات و هیترهای برقی و والورهای نفتی خود و با نظر فرمانداری تربت جام، گرمایش سه مکان تجمعی همچون مساجد، حسینیه ها و سالن اجتماعات ورزشی را در این شهر تأمین کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: همچنین در 17 روستای شهر تربت جام که شامل 1200 نفر جمعیت است گرمایش مکان های تجمعی فراهم شده است مردم بتوانند قطعی گاز در سرمای شدید این روزها را تحمل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 8 هزار والور نفتی به ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی

تحویل 8 هزار والور نفتی به ستاد مدیریت بحران خراسان رضوی