مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:502023-01-16اقتصادي

ثبت رکورد 14.7 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در کرمانشاه/ افزایش 35 درصدی مصرف


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 35 درصدی مصرف گاز در کرمانشاه، گفت: احتمال قطع گاز در بخش خانگی کم است، اما نیاز به همراهی مردم جهت مدیریت مصرف داریم.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به افزایش 35 درصدی مصرف گاز در کرمانشاه، گفت: احتمال قطع گاز در بخش خانگی کم است، اما نیاز به همراهی مردم جهت مدیریت مصرف داریم.

ناصر حسینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت مصرف گاز در استان کرمانشاه اظهار کرد: جدیدترین رکورد مصرفگاز در استان به میزان 14 میلیون و 700 هزار متر مکعب در روز شنبه، 4 دی ماه رخ داد.

وی با بیان اینکه روز گذشته (25 دی) و به دلیل تعطیلی دستگاه ها، ادارات و مراکز آموزشی شاهد کاهش مصرف گاز بودیم، افزود: اگرچه میزان مصرف روز گذشته نسبت به روز قبل از آن پنج تا شش درصد کمتر بود، با این وجود روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد افزایش مصرف داشتیم.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از هشدار هواشناسی مبنی بر افت دمای هوا هم یاد کرد و ادامه داد: تمام تلاش ما حفظ شبکه پایدار گاز برای بخش خانگی است، اما برای این منظور نیازمند همراهی و مدیریت مصرف از سوی مردم هستیم.

حسینی در پاسخ به اینکه آیا احتمال افت فشار و یا قطع گاز در بخش خانگی وجود دارد، عنوان کرد: هیچ چیز غیرممکن نیست، اما در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد 14.7 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در کرمانشاه/ افزایش 35 درصدی مصرف

ثبت رکورد 14.7 میلیون مترمکعبی مصرف گاز در کرمانشاه/ افزایش 35 درصدی مصرف