مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:502023-01-16اقتصادي

سند سخاوت مردم بوشهر پشت شیشه داروخانه ها!+عکس


داروهایم را گرفتم و به طرف داروخانه مدنظر حرکت کردم، بعد از آن گزارش دیگر به آن داروخانه نرفته بودم، لابلای جمعیت خودم را به جلوی پیشخوان رساندم تا از مسئول داروخانه بپرسم هنوز هم داروی رایگان می دهد؟ که قبل از پرسیدن، - خبرگزاری فارس- بوشهر، سارا طاهری: روی صندلی داروخانه نشسته بودم، کمی بیشتر از همیشه شلوغ بود، مسئول داروخانه صدا می زند: رحیمی؛ مردی بلند قامت کنار پیشخوان داروخانه می رود، مسئول داروخانه می گوید هزینه شما می شود: یک میلیون و 350 هزار تومان، مرد مکث می کند و داروها را زیر و رو می کند که ببیند درست بود یا خیر، با خودش حرف می زند و می خواهد داروها را برگرداند، مسئول داروخانه او را صدا می زند و برگه پشت شیشه را به او نشان می دهد (داروی رایگان برای افراد نیازمند).

دیوار مهربانی بوشهری ها در داروخانه یاد گزارش خودم در عاشورای حسینی افتادم که در یکی از داروخانه های شهر بوشهر تهیه کرده بودم، گزارش از پزشکی که در داروخانه اش یک دستگاه کارتخوان مخصوص نذورات دارویی با نام دیوار مهربانی گذاشته بود تا افراد نیازمند بتوانند به صورت رایگان خدمات دارویی دریافت کنند.

(اینجا بخوانید)  داروهایم را گرفتم و به طرف داروخانه مدنظر حرکت کردم، بعد از آن گزارش دیگر به آن داروخانه نرفته بودم، لابلای جمعیت خودم را به جلوی پیشخوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند سخاوت مردم بوشهر پشت شیشه داروخانه ها!+عکس

سند سخاوت مردم بوشهر پشت شیشه داروخانه ها!+عکس