مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:252023-01-16سياسي

تبیین نگاه «کریمانه» اسلام نسبت به زنان


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به تبیین نگاه «کریمانه» اسلام نسبت به زنان گفت: 40 درصد فرزندان در غرب خارج از چارچوب ازدواج به دنیا می آیند.

- معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور با اشاره به تبیین نگاه کریمانه اسلام نسبت به زنان گفت: 40 درصد فرزندان در غرب خارج از چارچوب ازدواج به دنیا می آیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انسیه خزعلی در نشست کرامت زن در دو نگاه؛ مقایسه جایگاه زن در اسلام و غرب که به صورت آنلاین از شبکه اجتماعی مجازی روبیکا پخش شد، اظهار داشت: دشمن تلاش می کند برخی ارزش ها را ضد ارزش و برخی ضدارزش ها را ارزش جلوه داده و تحقیر آمیز بودن برخی ارزش ها را به خورد جامعه شرقی دهد، همچنین دشمن سعی می کند با افراط و تفریط الگویی را برای زن و به ویژه زن شرقی ترسیم کند.

وی افزود: گاهی داشته ها، هویت و ارزش هایمان نادیده گرفته شده و بسیاری اوقات تحقیر می شود و یا تلاش می شود که این ها کوچک جلوه داده شوند.

از این رو ما نیاز داریم دچار خودتحقیری ها نشویم.

معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری، ادامه داد: اینگونه تصور و ترسیم شده است که زن شرقی زن ایده پردازی نیست، طرحی ندارد، تبعیت پذیر و خانه نشین است.

وسیله ای برای آماده کردن زندگی دیگری و فرزندآوری برای دیگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبیین نگاه «کریمانه» اسلام نسبت به زنان

تبیین نگاه «کریمانه» اسلام نسبت به زنان