مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:252023-01-16اجتماعي

تأیید خبر فارس/ عربستان، محدودیت سنی برای حج آینده را اعلام کرد


درحالی که وزیر حج عربستان از لغو محددیت های کرونایی خبر داد، اما سعودی ها همچنان برای پذیرش زائر در حج آینده به تکمیل واکسیناسیون تأکید دارند و مجوزی برای تشرف زائران زیر 12 سال هم نمی دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، عربستان سهمیه حج بسیاری از کشورهایی که هر ساله در ایام حج تمتع بیش ترین حاجی را داشتند، اعلام کرده و طی تفاهم نامه ای به سایر برنامه های حج آینده اشاره داشته است.

زائران حج تزریق واکسن کرونا را تکمیل کنند علاوه بر این، در حالی که وزیر حج عربستان در نمایشگاه اکسپوی حج از لغو محدودیت های کرونایی در حج 1444 قمری خبر داد، اما همچنان موارد مرتبط با کرونا در نام نویسی حج برای سعودی ها و حتی برنامه های حج برخی کشورها اعمال می شود.

به طوری که سعودی ها تکمیل واکسیناسیون کرونا را به عنوان یکی از دستورالعمل های حج آینده اعلام کرده اند.

لغو محدودیت سنی کرونایی و اعمال محدودیت اعزام زائران زیر 12 سال به حج آینده محدودیت ثبت نام زائران زیر 12 سال نیز از دیگر مواردی است که وقتی وزیر حج عربستان از لغو محدودیت ها خبر داد، پیش بینی می شد که برداشته شود.

اما همچنان افراد زیر 12 سال امکان تشرف به حج آینده را ندارند و به نظر می رسد که منظور وزیر حج عربستان از لغو محدودیت سنی کرونایی، برداشتن محدودیت شرط سنی افراد بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید خبر فارس/ عربستان، محدودیت سنی برای حج آینده را اعلام کرد

تأیید خبر فارس/ عربستان، محدودیت سنی برای حج آینده را اعلام کرد