مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:162023-01-16ورزشي

جوانی و کم تجربگی عامل شکست های سایپا/ صعودمان به پلی آف بسیار سخت است


عظیم جزیده پس از شکست سه بر دو تیم والیبال سایپا مقابل لبنیات هراز شب گذشته در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس آمل در  اظهار کرد: بازی باکیفیت و زیبایی را تماشاگران از دو تیم شاهد بودند هر چند معتقدم هر دو تیم سخت‎کوش بوده ولی ما گرفتار کم تجربگی و جوانی شدیم.

وی افزود: در فاز دریافت نتوانستیم آن چنان در حد انتظار ظاهر شویم البته سرویس ‎های خیلی خوبی را والیبالیست های سایپا زدند و نتوانستیم مهار مطلوب داشته باشیم همچنین این امر در ست پنجم بسیار مشهود بود.

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران، تصریح کرد: می ‎دانستیم هراز همانند بازی‎ های گذشته در خانه خود بسیار زیبا بازی می‎کند و همه برنامه‎ریزی‎ها درست بود ولی جوانی سایپا کار دست ما داد البته معتقدم کار با جوانان کم تجربه سخت، دشوار و زمان‎بر است.

جزیده با اعلام اینکه مجبوریم آزمون و خطاهای خود را در بازی رسمی انجام دهیم، ادامه داد: می ‎خواهیم از بازی‎ های آینده از لحاظ ذهنی بازیکنان را مهیای حضور در میدان کنیم و با غلبه بر شرایط ذهنی و بروز آمادگی مطلوب می‎توانیم در بازی‎های آینده انتظار کسب نتایج مطلوب داشته باشیم.

وی بیان کرد: هم ‎اکنون شرایط سختی در لیگ برتر داریم و در هر بازی نیاز به پیروزی داریم و صعودمان به مرحله پلی آف بسیار سخت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی و کم تجربگی عامل شکست های سایپا/ صعودمان به پلی آف بسیار سخت است

جوانی و کم تجربگی عامل شکست های سایپا/ صعودمان به پلی آف بسیار سخت است