مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 09:052023-01-16اقتصادي

نهضت ملی مسکن در تبریز به کجا رسیده؟


طرح نهضت ملی مسکن یکی از وعده های دولت سیزدهم در زمان به دست گرفتن فرمان هدایت کشور بود که امروز شاهد عملی شدن بخشی از این طرح و خانه دار شدن تعدادی از مردم آذربایجان شرقی در ذیل آن هستیم.

- امروز خانه دار شدن برای مردمی که زندگی خود را با حقوق کارمندی و یا کارگری سپری می کنند بیشتر تبدیل به آرزو شده تا هدفی برای پس انداز کردن.

از طرفی یکی از وظایف و اولویت های هر دولتی که به روی کار می آید، مهیا کردن فرصتی برای خانه دار شدن اقشار متوسط و ضعیف مردمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طرح های مختلفی در دولت های قبلی برای خانه دار کردن مردم اجرا شده است.

از مسکن مهر معروف به مسکن 99 ساله که عده زیادی را در شهر جدید سهند تبریز خانه دار کرد تا طرح اقدام ملی دولت دوازدهم که بیشتر تبدیل به خسرانی برای مردم شد.

دولت سیزدهم نیز بر اساس وظایفی که بر خود محول داشته است، اجرای طرحی برای احداث واحدهای مسکونی مردم را در اولویت قرار داد و طی این موضوع، طرح نهضت ملی مسکن را اجرا کرد.

طرح نهضت ملی مسکن که بیشتر با طرح اقدام ملی اقدام شد، کورسوی امید دیگری را برای خانه دار کردن مردم زنده کرد اما این طرح نیز مشکلاتی برای خود دارد.

با توجه به تورم موجود در کشور و افزایش قیمت مواد اولیه ساخت و ساز و بالا بودن قیمت تمام شده ساخت و سازها، متقاضیان این طرح بایستی در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت ملی مسکن در تبریز به کجا رسیده؟

نهضت ملی مسکن در تبریز به کجا رسیده؟