مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 08:552023-01-16ورزشي

جوانی و کم تجربگی عامل شکست های سایپا/ صعودمان به پلی آف بسیار سخت است


سرمربی تیم والیبال سایپای تهران با اعلام اینکه جوانی، کم تجربگی و نداشتن تمرکز ذهنی از عوامل شکست های سایپا است، گفت: شرایط سختی در لیگ برتر داریم و صعودمان به مرحله پلی آف بسیار سخت است.

- عظیم جزیده پس از شکست سه بر دو تیم والیبال سایپا مقابل لبنیات هراز شب گذشته در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس آمل در  اظهار کرد: بازی باکیفیت و زیبایی را تماشاگران از دو تیم شاهد بودند هر چند معتقدم هر دو تیم سخت‎کوش بوده ولی ما گرفتار کم تجربگی و جوانی شدیم.

وی افزود: در فاز دریافت نتوانستیم آن چنان در حد انتظار ظاهر شویم البته سرویس ‎های خیلی خوبی را والیبالیست های سایپا زدند و نتوانستیم مهار مطلوب داشته باشیم همچنین این امر در ست پنجم بسیار مشهود بود.

سرمربی تیم والیبال سایپا تهران، تصریح کرد: می ‎دانستیم هراز همانند بازی‎ های گذشته در خانه خود بسیار زیبا بازی می‎کند و همه برنامه‎ریزی‎ها درست بود ولی جوانی سایپا کار دست ما داد البته معتقدم کار با جوانان کم تجربه سخت، دشوار و زمان‎بر است.

جزیده با اعلام اینکه مجبوریم آزمون و خطاهای خود را در بازی رسمی انجام دهیم، ادامه داد: می ‎خواهیم از بازی‎ های آینده از لحاظ ذهنی بازیکنان را مهیای حضور در میدان کنیم و با غلبه بر شرایط ذهنی و بروز آمادگی مطلوب می‎توانیم در بازی‎های آیند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانی و کم تجربگی عامل شکست های سایپا/ صعودمان به پلی آف بسیار سخت است

جوانی و کم تجربگی عامل شکست های سایپا/ صعودمان به پلی آف بسیار سخت است