مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 08:402023-01-16سياسي

منظومه سرمایه گذاری شهرداری های اردبیل تهیه شود


معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: منظومه سرمایه گذاری در شهرداری های استان اردبیل تهیه و تدوین شود و در اختیار سرمایه گذاران قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدکمال الدین میرجعفریان شامگاه یکشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در سفرهای شهرستانی استاندار اردبیل سعی می کنیم با اعضای شوراهای شهر و روستا با همراهی شهرداری ها و دهیاری ها دیدارهایی را داشته باشیم تا تبادل نظر و جمع بندی دیدگاه ها انجام شود.

وی ضرورت تبیین درست جایگاه شوراها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: اگر جایگاه شوراها به درستی تبیین شود همراهی دستگاه های مختلف را با این نهاد مدنی شاهد خواهیم بود.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: اعضای شورا باید برنامه ریزی ها را به نحوی انجام دهند تا سایر دستگاه ها به کمک این مجموعه بیایند که این بهترین راهبرد و اقدام مؤثر در معرفی جایگاه و هدفگذاری شوراهای شهر و روستاهاست.

میرجعفریان ادامه داد: باید ظرفیت های مردمی و تشکل های مختلف را به سمت بهره گیری از توانمندی های قانونی شوراها سوق دهیم تا با جلب اعتماد بیشتر حل مشکلات و نارسایی ها انجام شود.

وی افزود: در 32 شهر استان ظرفیت های متنوعی برای سرمایه گذاری وجود دارد که با اعمال کسب منابع درآمد پایدار شهری باید از ظرفیت های موجود به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منظومه سرمایه گذاری شهرداری های اردبیل تهیه شود

منظومه سرمایه گذاری شهرداری های اردبیل تهیه شود