مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 دی 1401 ساعت 07:502023-01-16اقتصادي

توانمندی اقتصادی عشایر با رونق گردشگری در مازندران


استاندار مازندران با اشاره به ظرفیت جامعه عشایری در تولید گوشت قرمز، محصولات لبنی و همچنین صنایع دستی، گفت: باید از ظرفیت جامعه عشایری استان در تولید و خودکفایی برخی محصولات و همچنین رونق و توسعه صنعت گردشگری استفاده شود.

- سیدمحمود حسینی پور دیشب در شورای عشایر استان، ضمن اینکه بر لزوم تقویت و توانمند کردن اقتصاد عشایر مازندران تاکید کرد گفت: شاخص های اقتصادی جمعیت عشایری باید شناسایی شود تا متناسب با آن نسبت به بهبود وضعیت اقتصادی خانوارهای عشایری اقدام شود.

وی افزود : تقویت و توانمند سازی بخش اقتصادی خانوارهای عشایری باید مورد توجه بیش از پیش قرار گیرد و این مهم با توسعه و روتق گردشگری عشایری محقق می شود.

استاندار مازندران بر لزوم شناسایی و دسته بندی مشکلات جامعه عشایری تاکید کرد و گفت: باید با توانمند سازی خانوارهای عشایری به رشد اقتصادی این خانوارها کمک شود.

این مسئول با اشاره به ظرفیت جامعه عشایری در تولید گوشت قرمز، محصولات لبنی و همچنین صنایع دستی، افزود: باید از ظرفیت جامعه عشایری استان در تولید و خودکفایی برخی محصولات و همچنین رونق و توسعه صنعت گردشگری استفاده شود.

حسینی پور با اشاره به وجود 4500 خانوار عشایری در تولید گوشت قرمز، در صورت استفاده بهینه از این ظرفیت، دیگر نیازی به واردات گوشت قرمز از دیگر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندی اقتصادی عشایر با رونق گردشگری در مازندران

توانمندی اقتصادی عشایر با رونق گردشگری در مازندران