مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 23:402023-01-15اقتصادي

8000 والور نفتی به تربت جام ارسال شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از تحویل 8000 والور نفتی از سوی این جمعیت به فرمانداری تربت جام برای توزیع در مناطقی که قطعی گاز دارند خبر داد.

- محسن ذاکریان در گفت وگو با ایسنا ضمن اعلام تحویل 8000 دستگاه والور نفتی به فرمانداری تربت جام برای توزیع در بین مشترکینی که گازشان به دلیل افت فشار گاز قطع شده است، اظهار کرد: با توجه به افت فشار گاز و افزایش مصرف بر اثر برودت هوا و یخبندان گاز برخی مناطق استان و همچنین شهرستان های مرزی به ویژه تربت جام قطع شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به قطع گاز این مناطق مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خواستار کمک و مداخله هلال احمر برای حل مشکل به وجود آمده شد که پس از موافقت رییس جمعیت هلال احمر با این درخواست، تعداد 8000 والور نفتی از انبار امدادی هلال احمر به ستاد مدیریت بحران استان و فرمانداری شهرستان تربت جام برای توزیع در مناطق هدف تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: توزیع این والورها از سوی فرمانداری تربت جام آغاز و تا زمان رفع مشکل شهروندان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به تأمین وسایل گرمایشی در برخی اماکن عمومی تربت جام با نظر فرمانداری این شهرستان، بیان کرد: جمعیت هلال احمر با استفاده از امکانات مانند هیترهای برقی و والورهای نفتی گرمایش سه مکان تجمعی شامل مساجد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8000 والور نفتی به تربت جام ارسال شد

8000 والور نفتی به تربت جام ارسال شد