مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 23:302023-01-15اقتصادي

کاهش 10 درصدی مصرف گاز در گیلان با مشارکت مردم


استاندار گیلان با اشاره به کاهش 10 درصدی مصرف گاز در استان با مشارکت شهروندان گفت: مصرف گاز از بیش از 26 میلیون مترمکعب به بیش از 23 میلیون مترمکعب رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی امروز یکشنبه در نشست ستاد ملی مدیریت بحران کشور که به صورت ویدئوکنفرانس به ریاست وزیرکشور برگزار شد با اشاره به تشکیل قرارگاه مدیریت جهادی گاز در گیلان اظهار کرد: برای مدیریت مصرف 10 دی ماه تعطیل اعلام شد و میزان مصرف مراکز اداری و دستگاه ها و سایر نهادها بررسی شد.

وی در ادامه به اثر خوب برگزاری غیرحضوری آموزش مدارس و کاهش ساعت کار ادارات اشاره کرد و گفت: برای مدیریت مصرف نانوایی ها از سوخت جایگزین ال پی جی استفاده می کنند.

استاندار گیلان با اشاره به پایش گاز استخرها، ورزشگاه ها و ویلاهای خالی و با بیان اینکه بعد از پایش ها در زمینه قطع گاز این امکان اقدام شده است، تصریح کرد: برای کمک به بهره مندی همه هموطنان از گاز طبیعی میزان ساعت کاری ادارات و نهادها با کاهش زمان فعالیت میزان گاز صرفه جویی شده به استان های دیگر داده شد.

وی به مدیریت در حوزه برق و گاز در سطح استان گیلان اشاره کرد و ادامه داد: برای مدیریت مصرف برخی از واحدهای نیروگاهی به دلیل مصرف بالا از چرخه گاز خارج و سوخت گازوییل در آنها جایگزین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10 درصدی مصرف گاز در گیلان با مشارکت مردم

کاهش 10 درصدی مصرف گاز در گیلان با مشارکت مردم