مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 22:002023-01-15سياسي

معارف و شخصیت حضرت زهرا(س) باید به دنیا منتقل شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در دنیای غرب که به دروغ خود را مدافع حقوق زنان معرفی می کنند، شخصیتی مثل حضرت زهرا (س)وجود ندارد و ما باید این معارف را به دنیا منتقل کنیم.

- ارومیه -مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در دنیای غرب که به دروغ خود را مدافع حقوق زنان معرفی می کنند، شخصیتی مثل حضرت زهرا (س)وجود ندارد و ما باید این معارف را به دنیا منتقل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام منصور امامی عصر یکشنبه در مراسم بزرگداشت روز زن که در مسجد حاجی خان ارومیه برگزار شد اظهار کرد کرد: در این دنیای غرب که به دروغ خود را مدافع حقوق زنان معرفی می کنند، شخصیتی مثل حضرت زهرا (س) وجود ندارد و ما باید این معارف را به دنیا منتقل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: در غربی که ادعای حقوق زنان را دارد و از آزادی دم می زند، زنان را در فروشگاه ها می فروشند و در فرانسه از چند روز یک زن در اثر خشونت کشته می شود، 17 وزیر فرانسوی به خشونت خود علیه زنان اعتراف کردند و در بسیاری از کشورهای غربی درصد بالایی از کودکان به صورت نامشروع به دنیا می آیند.

وی ادامه داد: در غرب مقام زن را از او گرفته اند و او را به کالا تبدیل کرده اند به گونه ای که این امر موجب اعتراض فرهیختگان زن شده است و زنانی که متوجه شده اند نظام لیبرال سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارف و شخصیت حضرت زهرا(س) باید به دنیا منتقل شود

معارف و شخصیت حضرت زهرا(س) باید به دنیا منتقل شود