مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 21:352023-01-15سياسي

غرب به دنبال گرفتن عزت زن است


متأسفانه سلطه گران غربی این ارزش واقعی که مادری و تربیت فرزند است را از او گرفتند و مسئله تساوی را مطرح کردند و در واقع با این کار کلاه بر سر زن گذاشتند.

- مشهد ـ استاد حوزه و دانشگاه گفت: متأسفانه سلطه گران غربی این ارزش واقعی که مادری و تربیت فرزند است را از او گرفتند و مسئله تساوی را مطرح کردند و در واقع با این کار کلاه بر سر زن گذاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین حسین حائری عصر یکشنبه در مراسم نذر اهدای چادر مشکی برای مادران نمونه که توسط یک بنیاد خیریه در مشهد و مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: خداوند اساس تربیت و محبت را در وجود مادر گذاشته و این ارزشهای واقعی زن است که متأسفانه سلطه گران غربی این ارزش واقعی که مادری و تربیت فرزند است را از او گرفتند و مسئله تساوی را مطرح کردند و در واقع با این کار کلاه بر سر زن گذاشتند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: خدای متعال برای انسان بالاترین ارزش را قائل شده و منظومه هستی برای انسان خلق کرده است، همچنین پیامبر گرامی اسلام (ص) به عنوان سنبل انسان تام و تمام دلیل خلقت دنیاست.

وی با بیان اینکه انسان به عنوان اساره خلقت خداوند ساختار او را در وجود زن قرار داده، گفت: متولد کننده و به وجود آورنده انسان زن است و خداوند متعال ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب به دنبال گرفتن عزت زن است

غرب به دنبال گرفتن عزت زن است