مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 21:102023-01-15بين الملل

نخست وزیر سابق قطر: تاخیر در احیای برجام تهدید برای منطقه است


«می دانیم که اسراییل به شدت برای به دست آوردن تجهیزات و تسلیحاتی که  بتواند به اهداف ایران حمله کند تلاش می کند با این حال، - نخست وزیر سابق قطر : می دانیم که اسراییل به شدت برای به دست آوردن تجهیزات و تسلیحاتی که  بتواند به اهداف ایران حمله کند تلاش می کند با این حال، آمریکا تاکنون تمایلی به ارائه این تسلیحات به اسراییل نداشته است.

نخست وزیر سابق قطر هشدار داده که تاخیر در احیای برجام تهدیدی برای منطقه است زیرا رژیم صهیونیستی توانایی تسلیحاتی خود را افزایش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نوشته وبگاه دوحه نیوز شیخ حمد بن جاسم آل ثانی نخست وزیر سابق قطر در توییتی نوشت، اگر طرف های درگیر به توافق هسته ای جدید با ایران نرسند و آمریکا تسلیحات مورد نیاز اسراییل را در اختیار این رژیم قرار دهد، خدای ناکرده اقدام نظامی صورت خواهد گرفت که ممکن است امنیت و ثبات در منطقه را متزلزل کند و پیامدهای   اقتصادی، سیاسی و اجتماعی داشته باشد.

نخست وزیر سابق قطر خاطرنشان کرد که وضعیت در خلیج فارس مملو از خطرات است و همه را ملزم می کند تا با پیش بینی هر احتمالی را  توجه داشته باشند.

وی گفت: می دانیم که اسراییل به شدت برای به دست آوردن تجهیزات و تسلیحاتی که  بتواند به اهداف ایران حمله کند تلاش می کند با این حال، آمریکا تاکنون تمایلی به ارائه این تسلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر سابق قطر: تاخیر در احیای برجام تهدید برای منطقه است

نخست وزیر سابق قطر: تاخیر در احیای برجام تهدید برای منطقه است