مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 21:102023-01-15ورزشي

منش پهلوانی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی جهاد است


رییس هیئت کشتی بسیج کشور منش پهلوانی، اخلاص و صممیت را از ویژگی های پهلوانان کشتی یاد کرد و آن را نوعی جهاد دانست و گفت: این ویژگی ها سبب علاقه فراوان مردم به آن ها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیاوش مسلمی شامگاه یکشنبه در حاشیه دیدار با تعدادی از پهلوانان و قهرمانان مازندرانی کشتی جهان اظهار داشت: ورزشکاران و قهرمانان دارای مدال زیادی در کشور وجود داریم ولی پهلوانان کشتی با سایر ورزشکاران متفاوت هستند.

وی افزود: پهلوانان کشتی دارای خصوصیات اخلاقی و منش پهلوانی، اخلاص و صمیمیت هستند و این ویژگی ها سبب شده تا مردم علاقه زیادی به آن ها داشته باشند.

وی با اشاره به نقش ویژه مادران در تربیت انسان، تجلیل از خدمات مادران پهلوانان را از جمله اهداف بازدیدها بیان کرد و گفت: پهلوانان ورزشی هرچه دارند از دعای مادر است.

سردار مسلمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی به علاقه خاص این شهید والامقام به مقام مادر اظهار داشت: باید از مادران پهلوانان ورزشی تقدیر کرد.

وی با اظهار این که دشمن تلاش دارد مردم را نسبت به داشته های انقلاب ناامید کنند، گفت: اقدام پهلوانان ورزشی نوعی جهاد محسوب می شود زیرا سبب ناامیدی تلاش های دشمنان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منش پهلوانی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی جهاد است

منش پهلوانی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی جهاد است