مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 20:552023-01-15اجتماعي

درد و دل کارکنان شهرداری سی سخت با مدیر استانی/ جیب خالی بی انگیزیگی ایجاد می کند


پرسنل واحد نقلیه شهرداری سی سخت ابراز نگرانی خود را در رابطه با حقوق های معوقه اعلام کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مدیرکل امور شهری استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تنی چند از کارشناسان همراه جهت بازدید از عملکرد شهرداری در بارندگی های از خیابان ها و سطح شهر سی سخت بازدید کردند.

در این بازدید ضمن ارزیابی خدمات انجام شده توسط اعضای  دفتر امور شهری استانداری بازدیدی هم از واحد نقلیه شهرداری صورت گرفت و از نزدیک درد دل کارکنان شهرداری و واحد نقلیه را شنیدند.

  پرسنل واحد نقلیه شهرداری ابراز نگرانی خود را در رابطه با حقوق های معوقه خود با بابکان پور در میان گذاشتند و اعلام کردند که انگیزه ای برای کار کردن باقی نمی ماند چرا که با دست خالی نمی توانند کار کنند و از این بیشتر نمی توانند مقابل خانواده خود شرمنده باشند.

  بابکان پور هم در دیداربا پرسنل واحد نقلیه شهرداری سی سخت ضمن خسته نباشید به آنها برای خدمات انجام شده در برف اخیر گفت: در قانون تعریف نشده است که حقوق پرسنل شهرداری از سوی دولت داده شود و شهرداری باید به سمت و سوی درآمد زایی بروند و از منابع موجود خود درآمدزایی کنند و ما هم سعی و تلاش خود را برای تأمین بخشی از هزینه های آنها انجام خواهیم داد و امیدواریم با مکاتبه با اداراتی که به شهرداری سی سخت بدهکارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد و دل کارکنان شهرداری سی سخت با مدیر استانی/ جیب خالی بی انگیزیگی ایجاد می کند

درد و دل کارکنان شهرداری سی سخت با مدیر استانی/ جیب خالی بی انگیزیگی ایجاد می کند