مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 20:102023-01-15سياسي

نادیده انگاری حقوق زنان نقض قانون اساسی است


معاون حقوقی رییس جمهور با بیان اینکه در حوادث اخیر، رسانه های وابسته به دشمن تلاش داشتند خود را مدافع حقوق زنان ایرانی نشان دهند، گفت: طنز تلخی است که رسانه های وابسته به ارتجاع که هنوز در آن کشورها حقوق اولیه زنان رعایت نمی شود خود را پیگیر اجرای حقوق .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، محمد دهقان با بیان اینکه برای اثبات حقانیت مکتب تشیع همین بس که این مکتب شخصیتی همچون فاطمه زهرا(س) دارد و نگاه انقلاب اسلامی به زن متاثر از نگاه مترقی اسلام و مکتب تشیع است، گفت: برخلاف دو مکتب لیبرالی و متحجرانه که نگاه کالایی و خشونت آمیر به زن دارند، اسلام و مکتب تشیع یک نگاه توام با ارزش و کرامت به زن ایجاد کرده است.

دهقان ادامه داد: غرب در حالی ادعای دفاع از حقوق زنان و بشر را دارد که بیشترین نقض حقوق زنان امروز در کشورهای به اصطلاح متمدن غربی درحال رقم خوردن است.

معاون حقوقی رییس جمهور با تاکید بر اینکه قانون اساسی در اصول مختلف خود حامی و پاسدار حقوق زنان به معنای واقعی کلمه است، افزود: سیره و عملکرد امامین انقلاب اسلامی نیز نشان می دهد که بسترسازی جهت تکریم مقام زن در جمهوری اسلامی نه تنها شعار نیست بلکه دستور کار اساسی نظام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نادیده انگاری حقوق زنان نقض قانون اساسی است

نادیده انگاری حقوق زنان نقض قانون اساسی است