مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 19:162023-01-15اجتماعي

قطع گاز 559 ویلای خالی از سکنه پرمصرف در دماوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند عصر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند اظهار کرد: برخی از مالکان در ویلاهای سطح شهرستان در حال حاضر ساکن نیستند اما موتورخانه هایشان روشن است و از گاز به صورت فصلی استفاده می کنند که در این رابطه با همراهی دادستان شهرستان نسبت به قطع گاز ویلاهای خالی از سکنه اقدام شده است.

وی افزود: تعداد 559 مشترک ویلاهای خالی از سکنه پرمصرف که در سطح شهرستان عموما در مناطق ویلایی ساکن هستند، شناسایی شده که نسبت به قطع انشعاب آنان اقدام شده است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: همه واحدهای نانوایی در شهرستان دماوند باید طبق روال و زمان بندی گذشته نسبت به پخت و عرضه نان به شهروندان اقدام نمایند و در این زمینه هیچگونه تعطیلی نخواهیم داشت و با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی خواهد شد.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند گفت: کلیه مراکز درمانی و بیمارستان های شهرستان دماوند باید با تمام ظرفیت نسبت به ارائه خدمات درمانی به شهروندان اقدام نمایند.

طاهرخانی با اشاره به آماده باش کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران تا پایان هفته جاری تصریح کرد: با توجه به بارش نزولات جوی و ورود توده هوای سرد در شهرستان دماوند کلیه اعضای ستاد مدیریت بحران تا پایان هفته جاری در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع گاز 559 ویلای خالی از سکنه پرمصرف در دماوند

قطع گاز 559 ویلای خالی از سکنه پرمصرف در دماوند