مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 18:452023-01-15ورزشي

هراز آمل با عبور از سایپا صدرنشین لیگ باقی ماند


تیم لبنیات هراز آمل با پیروزی خانگی برابر میهمان مدعی خود تیم سایپا تهران، صدرنشینی خود را در رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور حفظ کرد.

- تیم لبنیات هراز آمل در هفته هجدهم این مسابقات عصر یکشنبه در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم سایپا تهران بود و در نهایت مهمان خود را با نتیجه 3 بر 2 با شکست بدرقه کرد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات هراز آمل در این مسابقه در دست های اول، چهارم و پنجم با امتیازهای ( 25 بر 19 )، ( 25 بر 15 )و (15 بر 4 ) به برتری دست یافتند و پانزدهمین پیروزی این فصل خود را در حضور تماشاگران پرشور آملی جشن گرفتند.

شاگردان عظیم جذیده در تیم سایپا تهران هم در دست های دوم و سوم این مسابقه (25 بر 21) و ( 25 بر 22 ) برابر میزبان صدرنشین خود لبنیات هراز آمل امتیاز گرفتند.

تیم لبنیات هراز آمل با کسب 2 امتیاز این بازی خانگی جمع امتیاز خود را به 41 رساند و با توجه به هم امتیاز شدن با تیم پیکان رده دومی و دو پیروزی بیشتر نسبت به خودروسازان پایتخت در صدر جدول باقی ماند.

تیم لبنیات هراز آمل در هفته نوزدهم این رقابت ها روز چهارشنبه 28 دی در بازی بیرون از خانه به مصاف تیم راه یاب ملل مریوان می رود.

مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با حضور 14 تیم در حال برگزاری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراز آمل با عبور از سایپا صدرنشین لیگ باقی ماند

هراز آمل با عبور از سایپا صدرنشین لیگ باقی ماند