مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 18:412023-01-15فرهنگي

برنده اسکار به زوال عقل مبتلا شد؟


گزارش هایی نگران کننده اما تایید نشده از شرایط سلامتی «جک نیکلسون» بازیگر مطرح سینمای جهان منتشر شده که او مبتلا به زوال عقل است و در 85 سالگی به تنهایی زندگی می کند.

- جی پلاس ، آخرین باری که جک نیکلسون در انظار عمومی دیده شد به اکتبر 2021 بازمی گردد که همراه با پسرش برای تماشای مسابقه بسکتبال تیم لیکرز به استایوم رفته بود و از از آن زمان تاکنون هیچ خبری از وی نیست و منابع نزدیک به او، عمیقاً نگران سلامتی این بازیگر کهنه کار و بازنشسته هالیوودی هستند.

ایسنا نوشت؛ نیکلسون از زمانی که در سال 2005 عمارت مجلل خود در بورلی هیلز را به قیمت 5 میلیون دلار از مارلون براندو خریداری کرد، آن جا را به قلعه شخصی خود تبدیل کرد.

بدیهی است که همه گیری جهانی و ترس از ابتلا به کووید، حضور او در انظار عمومی را دشوارتر کرده است اما گزارش اخیر وبسایت رادارآنلاین، نسبت به سلامتی این بازیگر برنده سه جایزه اسکار هشدار داده چرا که افراد نزدیک به او در صنعت سینما ، بسیار نگران وضعیت او هستند.

یک منبع خبری در گفتگو با رادارآنلاین، فاش کرد: او خانه اش را به عنوان قلعه خود پذیرفته اما مردم دوست دارند که او از خانه بیرون بیاید و به آنها اطمینان دهد که حالش خوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنده اسکار به زوال عقل مبتلا شد؟

برنده اسکار به زوال عقل مبتلا شد؟