مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 18:352023-01-15اجتماعي

مشکلی برای تردد در جاده های همدان نداریم


رییس پلیس راه استان همدان از باز بودن تمام راه های استان خبر داد و گفت: همچنان تردد خودروها در محورها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

-  علی فکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از باز بودن تمام راه های استان خبر داد و اظهار کرد: با وجود بارش برف در اغلب نقاط استان تمام جاده های استان باز است اما تردد بدون زنجیرچرخ امکان پذیر نیست.

 وی در پاسخ به اینکه گفته شده جاده کبودراهنگ به سمت زنجان مسدود است و امکان تردد وجود ندارد گفت: در آن مسیر نیز در حال حاضر نمک پاشی انجام می شود و تردد با زنجیرچرخ مانعی ندارد.

رییس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: از رانندگان  تقاضا داریم از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و در صورت تاکید بر سفر ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیرچرخ استفاده کنند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون تصادفی در جاده ها رخ نداده و مشکلی نبوده است عنوان کرد: از رانندگان انتظار داریم ضمن صبر و حوصله در رانندگی از عجله و شتاب زدگی و سرعت و سبقت غیر مجاز خودداری کنند.

فکری با بیان اینکه در صورت لزوم امکان اسکان مسافرین در مسیرهای مواصلاتی استان فراهم است یادآور شد: صبح امروز نیز فرمانده انتظامی استان از وضعیت محورهای مواصلاتی بازدید داشت و از خدمات نیروهای پلیس و عوامل راهداری قدردانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی برای تردد در جاده های همدان نداریم

مشکلی برای تردد در جاده های همدان نداریم