مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 18:302023-01-15سياسي

عملیات اجرایی طرح توسعه بندر گناوه اجرایی می شود


نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح توسعه بندر گناوه با انتخاب پیمانکار این پروژه آغاز شده است و بهمن ماه درسفر رییس جمهور به استان بوشهر کلنگ زنی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران پیرامون نشست خود با مدیرکل و معاونین اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و همت سازمان بنادر و دریانوردی، طرح توسعه بندرگناوه به عنوان مهمترین بندر تجاری شمال استان بوشهر با انتخاب پیمانکار این پروژه آغاز شده است و ان شاءالله بهمن ماه در سفر ریاست محترم جمهور به استان کلنگ زنی خواهد شد.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه توسعه زیرساخت های دریایی و بندری استان، بیان داشت: متأسفانه استان بوشهر علیرغم ظرفیت های خدادادی بسیاری که دارد دچار عقب افتادگی های بسیاری از جمله در حوزه زیرساخت های بندری است و باید با سرعت و تلاش مضاعف این عقب ماندگی تاریخی جبران شود.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: براساس گزارش ارائه شده طرح توسعه بندرریگ نهایی شده و عملیات اجرایی آن از اوایل سال آینده شروع خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی طرح توسعه بندر گناوه اجرایی می شود

عملیات اجرایی طرح توسعه بندر گناوه اجرایی می شود