مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 18:152023-01-15اقتصادي

مخبر: بانک ها عقب ماندگی خود را در تخصیص تسهیلات مسکن جبران کنند


معاون اول رییس جمهور با اشاره به اینکه بانک ها در تخصیص تسهیلات بخش مسکن از تعهدات و برنامه پیش بینی شده عقب هستند، بر ضرورت اجرای برنامه ای جهشی برای تسریع در پرداخت تسهیلات این بخش تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، در جلسه ای با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و مدیران عامل 19 بانک دولتی و خصوصی کشور، مسائل و چالش های بانک ها برای تأمین تسهیلات و حمایت از ساخت مسکن و تولید دارو مورد بررسی قرار گرفت و تمهیدات لازم برای حل مشکلات و تسریع در اجرای تعهدات اتخاذ شد.

معاون اول رییس جمهور در این جلسه با اشاره به اینکه مسکن 30 درصد سبد هزینه خانوار را شامل می شود، مشارکت بانک های عامل و بانک مرکزی برای سرمایه گذاری در بخش مسکن را امری بسیار مهم عنوان و تأکید کرد: بانک های عامل باید با خلاقیت در روش های بانکداری و نوآوری در تأمین منابع مسکن و جذب نقدینگی، مشارکت و نقش جدی تری در تولید مسکن ایفا کنند.

مخبر با اشاره به اینکه بانک ها امروز در تخصیص تسهیلات بخش مسکن از تعهدات و برنامه پیش بینی شده عقب هستند، بر ضرورت اجرای برنامه ای جهشی برای تسریع در پرداخت تسهیلات این بخش تأکید کرد و گفت: بانک های عامل بسترساز اصلی توسعه کشور هستند و باید مطابق آنچه در تکالیف آن ها قید شده، منابع مالی مرتبط با تولید مسکن را با اولویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: بانک ها عقب ماندگی خود را در تخصیص تسهیلات مسکن جبران کنند

مخبر: بانک ها عقب ماندگی خود را در تخصیص تسهیلات مسکن جبران کنند