مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 18:062023-01-15اقتصادي

وزیر نفت: تعطیلی تهران کمک بزرگی به تامین گاز کشور کرد


جواد اوجی وزیر نفت با بیان اینکه مدیریت مصرف گاز با همکاری استانداران سراسر کشور و برپایی ستاد سوخت و بحران برای رصد لحظه ای مقدار گاز شکل گرفت، - گفت: متأسفانه از روز گذشته در برخی نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که گاز مایع به سرعت در اختیار مردم این نواحی قرار گرفت و بخاری نفتی و گازی نیز توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر نفت گفت: دستور رییس جمهوری برای تعطیلی مراکز آموزشی و اداره های شهر تهران کمک بزرگی به تأمین گاز کشور کرد و در این مدت حدود 2.

5 میلیون مترمکعب کاهش مصرف انجام شد.

جواد اوجی که امروز برای بررسی وضع پایداری انتقال شبکه گاز به استان خراسان رضوی سفر کرده است، در نشست فوق العاده ستاد انرژی استان خراسان رضوی و در ارتباط تلفنی با سیدابراهیم رییسی، رییس جمهوری ضمن قدردانی از مردم کشور برای صرفه جویی گاز، اظهار کرد: واردات گاز ترکمنستان به ایران از روز پنجشنبه قطع شد و کشور همه توان خود را برای تأمین گاز به کار بست و به رکوردی بی نظیر دست یافت.

وی با بیان اینکه مدیریت مصرف گاز با همکاری استانداران سراسر کشور و برپایی ستاد سوخت و بحران برای رصد لحظه ای مقدار گاز شکل گرفت، گفت: متأسفانه از روز گذشته در برخی نقاط جنوب استان خراسان رضوی دچار قطعی گاز شدیم که گاز مایع به سرعت در اختیار مردم این نواحی ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر نفت: تعطیلی تهران کمک بزرگی به تامین گاز کشور کرد

وزیر نفت: تعطیلی تهران کمک بزرگی به تامین گاز کشور کرد