مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:502023-01-15اقتصادي

بی نیازی به واردات برخی محصولات، به همت دانش بنیان ها ممکن می شود


علیرضا عطاری، عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان تولیدی کارنو ایده آل آرمان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره شروع فعالیت خود گفت: - عضو هیئت مدیره یک شرکت دانش بنیان گفت: با فعالیت در مجموعه ریلی توانستیم ناوگان ریلی را بی نیاز از واردات این نوع توربوشارژر از خارج از کشور کنیم.

علیرضا عطاری، عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان تولیدی کارنو ایده آل آرمان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره شروع فعالیت خود گفت: در ابتدای شروع فعالیت مان کارنو به عنوان یک شرکت نوپا و تازه تأسیس شده سابقه ای در نزد کارفرمایان نداشت.

تقریباً سال 88، در مرکز رشد دانشگاه شریف فضای کوچکی به ما دادند که آنجا کارمان را شروع کنیم.

در ابتدا بر روی بازسازی و جوان سازی پره های توربین گازی مطالعه و تحقیق کردیم که بعد یکسال توانستیم آن را به ثمر برسانیم و کارنو کار کاملاً جدید و تخصصی (و به عنوان تحقیق و بررسی) خود را در زمینه بازسازی و جوانسازی پره های توربین گازی آغاز نمود و به عنوان اولین شرکت ایرانی و داخلی توانست این بحث را در شرکت های چهارگانه وزارت نفت جا بیاندازد.

عطاری در ادامه تصریح کرد: اگر به صورت کلی بخواهم این موضوع را بیان کنم، این است که وقتی پره های توربین های گازی که از جنس آلیاژ های خاص یا همان سوپرآلیاژ ها ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی نیازی به واردات برخی محصولات، به همت دانش بنیان ها ممکن می شود

بی نیازی به واردات برخی محصولات، به همت دانش بنیان ها ممکن می شود