مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:452023-01-15پزشكي

بومهن یکی از فقیرترین سرانه ها را در حوزه بهداشت و درمان دارد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران گفت: منطقه بومهن یکی از فقیرترین سرانه ها را در حوزه سلامت و بهداشت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا زالی صبح یکشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان خیر ساز الغدیر بومهن طی سخنانی ظهار داشت: این بیمارستان در چهار هزار و 600 متر مربع و در هفت طبقه ساخته می شود، که در مجموع متراژ تخصیص یافته به بیمارستان به 27 هزار متر مربع با قابلیت گسترش می رسد.

وی به تشریح جزییات ساخت و اعتبارات بیمارستان پرداخت و گفت: از مجموع پول های تخصیص داده شده 150 میلیارد تومان از تعهدات ما به پیمانکار باقیمانده بود که 50 میلیارد تومان را از مجموعه برنامه و بودجه استان تهران تأمین کردیم و 100 میلیارد باقی مانده که درخواست داریم با گشایش اعتباری این بودجه تأمین شود.

زالی به اشتغال 140 نفر در بیمارستان الغدیر اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 123 مجوز برای نیروی انسانی این بیمارستان صادر شده و درخواست دارم که با توجه تعدادنیروهای مصوب در چارت (426 نفر) در این بیمارستان 160 تختخوابی سایر مجوزها برای به کار گیری نیروی انسانی صادر شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران گفت: منطقه بومهن یکی از فقیرترین سرانه ها را در حوزه سلامت و بهداشت دارد، مردم منطقه سال های زیادی صبوری کردند و در انتظار نگاه ویژه مسئولان به این منطقه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومهن یکی از فقیرترین سرانه ها را در حوزه بهداشت و درمان دارد

بومهن یکی از فقیرترین سرانه ها را در حوزه بهداشت و درمان دارد