مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:252023-01-15اجتماعي

تخصیص 20 درصد عوارض سبز برای مقابله با آلودگی هوا


در لایحه بودجه سال آینده با توجه به تاکیدات رییس جمهوری، 20 درصد عوارض سبز به محیط زیست برای مقابله با آلودگی هوا اختصاص پیدا کرده است.

- رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در لایحه بودجه سال آینده با توجه به تاکیدات رییس جمهوری، 20 درصد عوارض سبز به محیط زیست برای مقابله با آلودگی هوا اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سلاجقه همزمان با هفته هوای پاک با اشاره به تصویب قانون هوای پاک در سال 1396 اظهارکرد: قانون هوای پاک به عنوان مهم ترین سند بالادستی درحوزه کاهش آلودگی هوا مشتمل بر 34 ماده می شود و در آن وظایف و تکالیفی برای 23 دستگاه احصا شده است.

وی افزود: سازمان حفاظت محیط زیست ناظر بر حسن اجرای این قانون است و بر این اساس سامانه نظارتی قانون هوای پاک را در دولت سیزدهم راه اندازی کرده ایم.

اطلاعات سامانه نظارت بر اجرای قانون هوای پاک در دسترس عموم قرار می گیرد رییس سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه گفت: به زودی اطلاعات سامانه نظارت بر اجرای قانون هوای پاک از طریق پورتال سازمان حفاظت محیط زیست در دسترس عموم مردم قرار می گیرد.

معاون رییس جمهوری خاطرنشان کرد: صندوق ملی محیط زیست وظیفه ارایه وام و اعطای تسهیلات به مجریان قانون هوای پاک، صنایع و شهرداری ها را برای خرید و نوسازی تجهیزات مورد نیازشان برعهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 20 درصد عوارض سبز برای مقابله با آلودگی هوا

تخصیص 20 درصد عوارض سبز برای مقابله با آلودگی هوا