مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:202023-01-15اقتصادي

توزیع گوشت قرمز در فارس آغاز شده است و تا تنظیم بازار ادامه دارد


رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از توزیع  900 تن گوشت قرمز از هفتم دی ماه در این استان خبر داد و گفت: تا زمان تنظیم بازار این توزیع ادامه دارد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس از توزیع  900 تن گوشت قرمز از هفتم دی ماه در این استان خبر داد و گفت: تا زمان تنظیم بازار این توزیع ادامه دارد.

مجتبی دهقان پور یکشنبه 25 دیماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در این مرحله از توزیع گوشت قرمز منجمد، 600تن گوشت گوساله در نظر گرفته شده است، بیان کرد: قیمت گوشت منجمد گوساله برای عرضه کنندگان 143 هزار تومان و مصرف کنندگان 150 هزار تومان است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: 300 تن از گوشت قرمز منجمد در نظر گرفته شده، گوسفندی است که با قیمت 138 هزار تومان به مراکز توزیع و 145 هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می شود.

دهقان پور اضافه کرد: تعاونی های مصرف دستگاه های اجرایی، فروشگاه های تنظیم بازار، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه های اینترنتی وسایر عرضه کنندگان می توانند بدون هیچ محدودیتی برای دریافت و عرضه گوشت قرمز منجمد به اداره کل پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی فارس اظهار کرد: از ابتدای امسال نیز در این استان، 480 تن گوشت قرمز توزیع شده است که با احتساب این 900 تن، مجموع توزیع به یک میلیون و 380 تن می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع گوشت قرمز در فارس آغاز شده است و تا تنظیم بازار ادامه دارد

توزیع گوشت قرمز در فارس آغاز شده است و تا تنظیم بازار ادامه دارد