مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:152023-01-15سياسي

باید الگوی ایثار جانبازان و شهیدان سرلوحه رفتار ما باشد


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: بدون شک جانبازان و شهیدان زنده و اسوه های ایثار و فداکاری هستند و باید الگوی ایثار آنها سرلوحه رفتار ما باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی حدادی بعد از ظهر یکشنبه در دیدار با جانباز هشت سال دفاع مقدس قدرت آقا محمدی در محله سید جمال الدین شهرستان نظرآباد با آرزوی صحت و سلامت برای همه جانبازان اظهار کرد: بدون شک جانبازان و شهیدان زنده و اسوه های ایثار و فداکاری هستند و باید الگوی ایثار آنها سرلوحه رفتار ما باشد.

وی با قدردانی از مقام شامخ جانبازان و ایثارگری خانواده هایشان از زحمات خانواده های جانباز گرانقدر که شبانه روز مشغول پرستاری و رسیدگی به جانباز است، قدردانی کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: جانبازان هشت سال دفاع مقدس به واسطه جانبازی ها و فداکاری هایی که در آن سال ها در حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب و دفاع از خاک میهن از خود نشان دادند، دین بزرگی بر گردن ما دارند.

دبیر فراکسیون ایثار شهادت مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: ما هر چه داریم از خون پاک شهدا، آزادگان سرافراز و دلاورمردی این عزیزان داریم و وظیفه می دانیم که دیدار و عرض ارادت داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید الگوی ایثار جانبازان و شهیدان سرلوحه رفتار ما باشد

باید الگوی ایثار جانبازان و شهیدان سرلوحه رفتار ما باشد