مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:052023-01-15پزشكي

ساخت 180 محصول دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی تهران


رییس دانشگاهی علوم پزشکی تهران با یادآوری اینکه امروزه امید در کشورمان مورد هجمه قرار گرفته است، افزود: آیا می دانید شرکت های دانش بنیان دانشگاه با تولیدات چشمگیر خود، - افزون بردرآمدزایی، بار بسیاری را از دوش نظام سلامت و کشور برداشته اند.

180 محصول دانش بنیان در دانشگاه ساخته شده و همین دستگاه نویگشینی که جراحان مغز و اعصاب با آن کار می کنند ساخت ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین قناعتی در نشست هم اندیشی با اساتید و دستیاران گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی تهران پس از شنیدن جزییات برنامه عملیاتی 4 ساله گروه مغز و اعصاب، این گروه را از لحاظ نظم، حرکت علمی و سختی کار زبانزد جامعه پزشکی دانست و گفت: جراحی مغز و اعصاب رشته عظیمی است، چراکه با مغز انسان سروکار دارد و بشر، با وجود پیشرفت های بسیاری که به دست آورده، هنوز نتوانسته ساده ترین کارهای مغز را شبیه سازی کند.

دکتر قناعتی با بیان اینکه پیچیده ترین فرایندهای مدیریتی، ساده ترین کار برای مغز است، گفت: مغز و اعصاب به خودی خود، ماهیت علم مدیریت را دارد و کمک می کند با پیچیدگی های علم مدیریت بهتر آشنا شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، حرکت برنامه محور را در جهان بی ثبات کنونی، موجب برقراری ثبات دانست و گفت: اگرچه برنامه های بزرگی در جهان پیش بینی شده که به هد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 180 محصول دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی تهران

ساخت 180 محصول دانش بنیان در دانشگاه علوم پزشکی تهران