مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 16:052023-01-15ورزشي

توضیح بنی تمیم درباره تعیین تکلیف هیات های ورزشی بدون رییس در خوزستان


مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان امیدوار است که تا پایان سال وضعیت پنج هیات ورزشی استان که اکنون با سرپرست اداره می شوند، مشخص شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان امیدوار است که تا پایان سال وضعیت پنج هیات ورزشی استان که اکنون با سرپرست اداره می شوند، مشخص شود.

حمید بنی تمیم امروز 25 دی ماه در حاشیه مجمع سالانه هیات تکواندو خوزستان اظهار کرد: وضعیت تکواندو خوزستان با توجه به جامعه آماری 50 هزار نفری آن و برگزاری حدود 14 دوره آموزشی در طول سال و کسب 69 مدال تیمی و انفرادی تا اینجای سال 1401 نشان می دهد شروع خوبی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی ادامه داد: این عملکرد در سال جاری نشان می دهد هیات تکواندو خوزستان عزم خود را برای ایجاد تحول جزم کرده است.

من فکر می کنم خلایی که در این میان احساس می شود نبود همدلی است.

من به عنوان خدمتگزار جامعه ورزش از بزرگان تکواندو استان خوزستان می خواهم در ایجاد همدلی و هم افزایی کمک کنند تا شاهد پیشرفت هر چه بهتر تکواندو استان باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پاسخ به این سوال که این اداره کل چه برنامه ای برای برگزاری مجامع هیات های بلاتکلیف دارد، خاطرنشان کرد: پنج هیات داریم که هنوز مجمع انتخاب رییس هیات آن ها برگزار نشده است و اکنون با سرپرست اداره می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح بنی تمیم درباره تعیین تکلیف هیات های ورزشی بدون رییس در خوزستان

توضیح بنی تمیم درباره تعیین تکلیف هیات های ورزشی بدون رییس در خوزستان