مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:452023-01-15پزشكي

آمبولانس های موجود آذربایجان غربی فرسوده هستند/لزوم نوسازی ناوگان


رییس مرکز فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: آمبولانس های موجود استان بسیار فرسوده هستند و باید هر چه زودتر برای رفع نیاز اقدام شود.

- فرزین رضازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فوریت های پزشکی استان نیاز شدید به آمبولانس دارد، افزود: آمبولانس های موجود بسیار فرسوده هستند و باید هر چه زودتر برای رفع نیاز اقدام شود.

وی اظهارکرد: در سال های اخیر تهیه آمبولانس ها بر عهده وزارت بهداشت بود اما اکنون مقرر شده است تهیه آمبولانس برعهده دانشگاه علوم پزشکی باشد و برای آن نیز بودجه جداگانه به دانشگاه تخصیص داده می شود.

رضازاده افزود: درخواست تهیه آمبولانس های جدید داده شده است اما تاکنون نه بودجه به دانشگاه تخصیص یافته و نه زمان تهیه آمبولانس مشخص است.

رییس فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: درحال حاضر در استان 163 دستگاه آمبولانس، دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس و یک بالگرد اورژانس وجود دارد.

رضازاده تصریح کرد: با توجه به فعالیت های اخیر اورژانس 115 در استان و افتتاح پایگاه و آماده سازی چند پایگاه جدید، از لحاظ نیروی انسانی نیز نیاز مبرم به نیروی انسانی جدید در اورژانس بیمارستان ها احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمبولانس های موجود آذربایجان غربی فرسوده هستند/لزوم نوسازی ناوگان

آمبولانس های موجود آذربایجان غربی فرسوده هستند/لزوم نوسازی ناوگان