مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:352023-01-15سياسي

دوره آموزشی کانون نویسندگان قم برگزار می شود


کانون نویسندگان قم سی و پنجمین دوره کلاس های آموزشی خود را هم زمان با نیم سال دوم سال تحصیلی، از ابتدای بهمن ماه 1401 برگزار می کند.

- هادی ربانی، عضو هیأت مدیره کانون نویسندگان قم، 25 دی ماه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در این دوره، کلاس های نویسندگی، یادداشت نویسی، ویرایش، خبرنگاری، داستان نویسی، فیلمنامه نویسی، عکاسی خبری و ویرایش رایانه ای برگزار می شود.

وی با اشاره به این که این کلاس ها برای برادران و خواهران برگزار می شود، اظهار کرد: در پایان دوره به هنرجویانی که بتوانند دوره ها را با موفقیت طی کنند، گواهی نامه معتبر اعطا می شود.

وی اضافه کرد: در این دوره محمدرضا آتشین صدف، مرتضی داستانی، محسن خالقی، علی اصغر کاویانی، مهدی داودآبادی، حسن طاهری، علی کسراییان و احمد ظهرابی به تدریس خواهند پرداخت.

ربانی بیان کرد: در این دوره کلاس های نویسندگی و داستان نویسی ویژه دانش آموزان (کلاس های پنجم تا دهم) هم برگزار می شود که خانم اسماعیلی و خانم نظری برای دانش آموزان دختر و آقای کاویانی برای دانش اموزان پسر، تدریس خواهند داشت.

با توجه به زمان سال تحصیلی، کلاس های دانش آموزان در روز پنجشنبه برنامه ریزی شده تا دانش آموزان در روز تعطیلی مدارس بتوانند از این کلاس ها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره آموزشی کانون نویسندگان قم برگزار می شود

دوره آموزشی کانون نویسندگان قم برگزار می شود