مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:352023-01-15ورزشي

20 اتوبوس جدید و تندرو در مسیر حرم به پردیسان


یکی از اقدامات دیگر راه اندازی خط پرسرعت اتوبوس از پردیسان تا حرم مطهر است که 20 اتوبوس جدید در این مسیر حرکت می کند و این خط اتوبوس تندرو فاصله 15 کیلومتری منطقه پردیسان تا شرق حرم مطهر را با سرعت و امنیت مناسب طی می کند.

- سید مرتضی سقاییان نژاد امروز یکشنبه 25 دی ماه در گفت وگویی با اشاره به افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 218 پروژه شهری در قم و آغاز مرحله جدید طرح قم در مسیر تحول اظهار کرد: برای این پروژه ها که در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ترافیکی، زیست محیطی و … طراحی شده اند، 29 هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در برنامه اول و دوم راهبردی شهرداری قم 35 تقاطع غیرهمسطح شهری پیش بینی شده است گفت: از این تعداد 16 عدد به بهره برداری رسیده و 6 تقاطع نیز انتهای امسال و ابتدای سال آینده افتتاح می شود.

شهردار قم با بیان اینکه این 35 تقاطع در مسیر محورهای مهم شریانی شهر قم طراحی شده اند که یکی از این شریان های اصلی، محور جمهوری اسلامی است، افزود: پروژه شهدای امنیت که هفته گذشته افتتاح شد، در امتداد محور جمهوری اسلامی و تکمیل کننده حلقه این محور مهم 17 کیلومتری در شهر قم است.

وی با اشاره به اینکه بلوار جمهوری اسلامی 10 تقاطع دارد که تقریباً 6 تقاطع اجرایی شده است گفت: در سال 1396پروژه ادامه محور جمهوری اسلامی از مجمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 اتوبوس جدید و تندرو در مسیر حرم به پردیسان

20 اتوبوس جدید و تندرو در مسیر حرم به پردیسان