مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:152023-01-15حوادث

کشف موتورسیکلت قاچاق در جاجرم


فرمانده انتظامی شهرستان جاجرم از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق 3 میلیارد ریالی در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ رضا قندی اظهار کرد: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در منزلش کرده است، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران بعد از شناسایی محل مورد نظر، موتورسیکلت قاچاق را توقیف و به مقر انتظامی منتقل کردند، افزود: ارزش این موتورسیکلت قاچاق 3 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر و بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان خواست تا هرگونه اقدام در رابطه با قاچاق که ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می کند بلافاصله موضوع را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

14 فقره سرقت اماکن خصوصی در پرونده سارق سابقه دار فرمانده انتظامی شهرستان شیروان نیز از دستگیری سارق سابقه دار با 14 فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام چند مورد سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف موتورسیکلت قاچاق در جاجرم

کشف موتورسیکلت قاچاق در جاجرم