مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:152023-01-15اجتماعي

محور مواصلاتی نهاوند- کرمانشاه در محدوده کرمانشاه مسدود است


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند گفت: محور مواصلاتی نهاوند- کرمانشاه در محدوده کرمانشاه مسدود است و قابل تردد نیست.

- ایسنا/همدان رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نهاوند گفت: محور مواصلاتی نهاوند- کرمانشاه در محدوده کرمانشاه مسدود است و قابل تردد نیست.

عمید الوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محور نهاوند به کرمانشاه در محدوده شهرستان نهاوند از فیروزان تا روستای قارلق توسط عوامل راهداری نهاوند بازگشایی شده اما باقیمانده این محور که در حوزه کرمانشاه است، تاکنون بازگشایی نشده و مسدود است.

وی افزود: عوامل راهدای کرمانشاه طی تماسی از ما برای بازگشایی این محور درخواست کمک کرده اند که ما نیز به محض اینکه عملیات برف روبی در سطح شهرستان را تمام کنیم، برای بازگشایی این محور به عوامل راهداری کرمانشاه کمک خواهیم کرد.

الوند ادامه داد: عملیات برف برف روبی در محورهای اصلی شهرستان نهاوند انجام شده و همه محورهای اصلی از جمله محورهای نهاوند- آورزمان، نهاوند- فیروزان، نهاوند- بروجرد و نهاوند- نورآباد و گردنه گاماسیاب باز و قابل تردد هستند.

وی تصریح کرد: بارش برف از ساعت 6 صبح دیروز در شهرستان نهاوند آغاز شده و تاکنون ادامه دارد و با توجه به بارش برف سنگین در شهرستان به ویژه در بخش خزل، اولویت ما بازگش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور مواصلاتی نهاوند- کرمانشاه در محدوده کرمانشاه مسدود است

محور مواصلاتی نهاوند- کرمانشاه در محدوده کرمانشاه مسدود است