مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 15:002023-01-15اقتصادي

پیشنهاد معافیت مالیاتی کارکنان دولت به میزان 7 میلیون تومان در سال آینده


رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 گفت: پیشنهاد شده مالیات بر سود شرکت ها از 25 درصد به 18 درصد کاهش پیدا کند و معافیت مالیاتی حقوق کارکنان دولت نیز 7 میلیون تومان باشد.

- رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 گفت: پیشنهاد شده مالیات بر سود شرکت ها از 25 درصد به 18 درصد کاهش پیدا کند و معافیت مالیاتی حقوق کارکنان دولت نیز 7 میلیون تومان باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید شمس الدین حسینی با اشاره به جلسه صبح امروز کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 گفت: در این جلسه موضوع درآمدهای بودجه سال آینده با حضور رییس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و رییس سازمان مالیاتی بررسی شد و آنها مبانی برآورد درآمدهای مالیاتی بودجه را ارائه کردند.

وی توضیح داد: پیشنهاد شده مالیات بر سود شرکت ها از 25 درصد به 18 درصد کاهش پیدا کند و معافیت مالیاتی حقوق کارکنان دولت نیز 7 میلیون تومان باشد؛ آن چه در این جلسه مطرح شد بر این پایه بود که با پوشش مالیاتی و تکمیل پایگاه های اطلاعاتی میزان بیشتری از ظرفیت مالیاتی بر عهده گرفته شود به عبارت دقیق تر ما در اینجا تقریبا هیچ افزایش نرخی نداشته و هیچ فشار مالیاتی پیشنهاد نشده است البته همه اینها در شرایطی شدنی است که سازمان مالیاتی خودش را تجهیز کند و در عین حال به لحاظ حقوقی از سازمان مالیاتی پشتیبانی شود تا با کسب اطلاعات، میزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد معافیت مالیاتی کارکنان دولت به میزان 7 میلیون تومان در سال آینده

پیشنهاد معافیت مالیاتی کارکنان دولت به میزان 7 میلیون تومان در سال آینده