مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:502023-01-15سياسي

نصب و اصلاح 2 هزار و500 عدد تابلوهای اطلاعاتی در راه های اردبیل


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 2 هزار و500 عدد تابلوهای اطلاعاتی در راه های اردبیل با هدف آگاهی دهی و هشدار دهنده به رانندگان تهیه و نصب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ،، آیدین هاشمی ظهر یکشنبه در بازدید از محور اردبیل-سرچم اظهار کرد: 2 هزار و500 عدد تابلوهای اطلاعاتی در راه های اردبیل با هدف آگاهی دهی و هشداردهنده به رانندگان برای ملزم کردن آن ها به رعایت قوانین راهور در جاده تهیه و نصب شده است.

وی از نصب 7 هزار و 600 عدد تابلوهای الزامی در راه های استان در 9 ماهه گذشته خبر داد و افزود: در مدت یاد شده 8 هزار و 600 کیلومتر از حریم راه استان تسطیح شده گفت: در این مدت 273 هزار متر از شیب شیروانی راه ها نیز توسط راهداران اصلاح شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نگهداری مستمر 185 کیلومتر از سیستم موجود روشنایی راه و تونل را توسط راهداران یادآور شد و بیان کرد: در این مدت راهداران هزار عدد استوانه ایمنی در دماغه های پربرخورد استان نصب کرده اند.

هاشمی با اشاره به اینکه راهداران 300 عدداز رمپ های ورودی و خروجی استان را در 9 ماهه گذشته ایمن سازی کرده اند، ادامه داد: در این مدت 500 عدد از راه های دسترسی غیرمجاز توسط راهداران انسداد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب و اصلاح 2 هزار و500 عدد تابلوهای اطلاعاتی در راه های اردبیل

نصب و اصلاح 2 هزار و500 عدد تابلوهای اطلاعاتی در راه های اردبیل