مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:402023-01-15اقتصادي

فعلا با وجود ذخایر کمبود سیمان نداریم


در پی کاهش تخصیص گاز واحدها و از جمله صنایع سیمانی و فولادی ها برای جلوگیری از قطعی گاز گسترده، رییس هیات مدیره انجمن صنفی صنعت سیمان با اشاره به توقف تولید چند شرکت سیمانی عنوان کرد که میزان مصرف و تقاضا در حال حاضر با توجه به فصل سرما پایین آمده و در .

- در پی کاهش تخصیص گاز واحدها و از جمله صنایع سیمانی و فولادی ها برای جلوگیری از قطعی گاز گسترده، رییس هیات مدیره انجمن صنفی صنعت سیمان با اشاره به توقف تولید چند شرکت سیمانی عنوان کرد که میزان مصرف و تقاضا در حال حاضر با توجه به فصل سرما پایین آمده و در حال حاضر دلیلی برای افزایش قیمت سیمان در بازار متصور نیستیم.

همزمان با ورود سامانه های بارشی به نقاط مختلف کشور و موج شدید کاهش دما، میزان مصرف گاز در کشور به شدت افزایشی شده است؛ به گونه ای که برای جبران این کمبود گاز و عدم قطعی گسترده گاز به ویژه برای منازل، بسیاری از ادارات، دانشگاه ها، مدارس، مراکز تفریحی و خدماتی و.

تعطیل شده اند؛ واحدهای سیمانی و فولادی که حتی در شرایط بهتر طی سال های گذشته، در این فصل از سال با محدودیت های مصرف گاز و بعضا قطعی و جایگزینی سوخت دوم (مازوت) مواجه بوده اند؛ در شرایط فعلی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با کاهش شدید دریافت گاز روبرو شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعلا با وجود ذخایر کمبود سیمان نداریم

فعلا با وجود ذخایر کمبود سیمان نداریم