مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:402023-01-15اجتماعي

معبر مسدود در سطح منطقه 5 وجود ندارد/برف روبی و شن پاشی ادامه دارد


شهردار منطقه 5 با اشاره به ادامه عملیات برف روبی و شن پاشی در معابر منطقه 5، گفت: در حال حاضر هیچ یک از معابر سطح منطقه 5 مسدود نیست.

- شهردار منطقه 5 با اشاره به ادامه عملیات برف روبی و شن پاشی در معابر منطقه 5، گفت: در حال حاضر هیچ یک از معابر سطح منطقه 5 مسدود نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احسان شریفی در حاشیه بازدید خبرنگاران از عملیات برف روبی معابر در سطح منطقه 5 در جمع خبرنگاران، گفت: یک سایت مرکزی برف روبی در شمالی ترین نقطه منطقه 5 یعنی سیمون بولیوار قرار دارد که تغذیه همه سایت های برف روبی نواحی را بر عهده دارد.

وی افزود: خودروهای برف روبی منطقه نیز در همین سایت دپو شدند که در هنگام بارش برف به سطح منطقه اعزام می شوند.

ما از آذر ماه یک نقشه عملیاتی طراحی کردیم که البته این نقشه برای همه سال ها وجود داشته ولی هر ساله بازنگری آن انجام می شود.

شریفی تاکید کرد: بر اساس این نقشه معابر منطقه به دو دسته معابر بزرگراهی و شریان های درجه1، 2 و 3 تقسیم می شوند که هر یک مسئول مجزایی دارند و محورهای شریانی توسط نواحی اداره می شود.

شهردار منطقه 5 ادامه داد: در هنگام شروع بارش معاون حمل و نقل شهرداری منطقه در مرکز کنترل ترافیک مستقر شده و مسئولین میدانی با حضور در سطح منطقه هر جا که نیاز باشد نیروهای خدمات شهری را اعزام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معبر مسدود در سطح منطقه 5 وجود ندارد/برف روبی و شن پاشی ادامه دارد

معبر مسدود در سطح منطقه 5 وجود ندارد/برف روبی و شن پاشی ادامه دارد