مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:352023-01-15بين الملل

ردپای شرکت اسراییلی در قتل های میانمار با نرم افزار جاسوسی


یک شرکت و چند نفر از مقامات رژیم صهیونیستی به جرم فروش نرم افزارهای جاسوسی به عوامل کودتا در میانمار، متهم به مشارکت در قتل مردم این کشور شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک شرکت اسراییلی و چند مقام صهیونیست که در سال 2021  برای کمک به کودتای میانمار به به دولت این کشور نرم افزارهای جاسوسی فروخته بودند، حالا متهم به دست داشتن در فجایع حقوق بشری نظیر قتل هستند و تحت پیگرد قرار دارد.

طبق گزارش پایگاه خبری عربی21 ، اسناد جدیدی یافت شده که نشان می دهد شرکت اسراییلی Cognite Software یک ماه قبل از کودتای نظامی میانمار که در فوریه 2021 رخ داد، در مناقصه فروش نرم افزارهای جاسوسی به یک شرکت مخابراتی تحت حمایت دولت در این کشور برنده شده است.

بر اساس یک شکایت حقوقی که اخیراً به دادستانی رژیم صهیونیستی ارائه و امروز جزییات آن فاش شد، این قرارداد در حالی منعقد شده که کابینه تل آویو پیش تر گفته بود انتقال فناوری دفاعی به میانمار را پس از حکم دادگاه عالی در سال 2017 متوقف خواهد کرد.

رسانه های گزارش دادند که این شکایت که توسط ایتای مک ، وکیل اسراییلی در حال پیگیری است؛ او پیش تر که تلاش ها برای اجرای حکم دادگاه عالی رژیم صهیونیستی را رهبری می کرد، خواستار تحقیقات جنایی درباره این معامله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ردپای شرکت اسراییلی در قتل های میانمار با نرم افزار جاسوسی

ردپای شرکت اسراییلی در قتل های میانمار با نرم افزار جاسوسی