مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:352023-01-15بين الملل

تعمیر نورداستریم به مراتب ارزان تر از خرید گاز مایع آمریکا است


فرماندار ایالت ساکسونی آلمان خواستار تعمیر خطوط لوله نورداستریم شد و گفت که این کار خیلی ارزان تر از خرید گاز مایع طبیعی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، مایکل کرشمر، فرماندار ایالت ساکسونی آلمان با درخواست تعمیر خطوط لوله نورداستریم که در جریان خرابکاری منفجر شد، گفت که وقت پیمانکاران برای تعمیر آن رو به اتمام است! کرشمر درباره این موضوع گفت: گرچه مادامی که جنگ در اوکراین جریان دارد، موضوع گاز روسیه گزینه روی میز نیست اما آلمان باید برای بعد از جنگ، گزینه خرید سوختی ارزان تر از گاز طبیعی مایع را برای خود محفوظ نگه دارد.

وی افزود: بنابراین کنسرسیوم روسی-آلمانی که مسئولیت نورداستریم را برعهده دارند باید اطمینان حاصل کنند که این خطوط لوله قابل تعمیر هستند.

داریم وقت را از دست می دهیم.

اگر خسارت تعمیر نشود، نورداستریم تا مدت های طولانی قابل استفاده نخواهد بود.

آلمان از سال 2011 شروع به واردات گاز از طریق خط لوله نورداستریم یک کرد تا زمانی که شرکت گازپروم روسیه در سپتامبر 2022 انتقال گاز را متوقف و تحریم های اتحادیه اروپا را مانعی بر سر فرآیند تعمیر و نگهداری این خط لوله توصیف کرد.

نورد استریم 2 نیز قرار بود امسال وارد فاز اجرایی شود اما برلین در ماه فوریه و چند روز پیش از آغاز عملیات نظامی مسکو در اوکراین، صد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر نورداستریم به مراتب ارزان تر از خرید گاز مایع آمریکا است

تعمیر نورداستریم به مراتب ارزان تر از خرید گاز مایع آمریکا است