مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 دی 1401 ساعت 14:302023-01-15ورزشي

محور های فراخوان گرافیکی دهه فجر در زنجان اعلام شد


مسوول معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ازانتشار فراخوان مردمی طرح های گرافیکی و تصویرسازی به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان؛ فریدون رحیم پور،  مسوول معاونت فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فراخوان مردمی طرح های گرافیکی و تصویر سازی برای گرامیداشت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی داده شده است.

مسوول معاونت فرهنگی سپاه استان زنجان با بیان اینکه با گذشت 44 سال از طلوع آفتاب درخشان انقلاب اسلامی، ملت ایران با جهاد و مقاومت، در سایه ایمان و اتکا به خداوند متعال، اعتقاد به نصرت الهی و با هدایت رهبر معظم انقلاب هندسه جهانی قدرت را تغییر داده اند، گفت: امسال با عنایت پروردگار متعال چهل و چهارمین سالگرد شکوهمندانه انقلاب اسلامی را برگزار خواهیم کرد  و این شجره طیبه هر روز بالنده تر خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به محور های فراخوان اعلام شده، عنوان کرد: جهاد تبیین با به تصویر کشیدن دستاوردها و پیشرفت های 44 ساله نظام جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و زنان، تصویرسازی از حضور حماسی مردم در صحنه های مختلف انقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور های فراخوان گرافیکی دهه فجر در زنجان اعلام شد

محور های فراخوان گرافیکی دهه فجر در زنجان اعلام شد